top of page

Комплексний проект мультимедійних систем для проекту ROSHEN Plaza у Києві

Компанія Sound House спочатку була залучена в проект як компанія проектувальник та інтегратор системи озвучування фонтану корпорації ROSHEN на території кондитерської фабрики у м. Київ. Але, після кількох раундів переговорів Замовником спільно з компанією Les Eclaireurs, яка відповідала за реалізацію всього проекту та була його початковим ідеологом, було ухвалено рішення про укладання з компанією Sound House контракту на проектування, постачання та інтеграцію всіх мультимедійних систем у рамках цього проекту.

Таким чином, у зону нашої відповідальності перейшли такі системи:

  • Система озвучування зони фонтану: на базі обладнання - Meyer Sound, Electro-Voice, DYNACORD.

  • Система управляння аудіо контентом: на базі обладнання – AMOZZPLAYER.

  • Система відеотрансляції: на базі обладнання - EXTRON.

  • Відеопроектори: на базі обладнання - Digital Projection.

  • Всепогодні кейси для відеопроекторів із системою температурного управління: на базі обладнання – AUDIPACK.

  • Система калібрування та система відео мапінгу на фасад будівлі: на базі обладнання – VIOSO.

  • Система управління та контролю сервісних параметрів усіх компонентів: на базі обладнання – AMX.

  • Система управління та автоматизації відео, аудіо, світлового та фонтанного шоу: на базі обладнання - VIOSO/AMX.

  • Система управління зашторюванням вікон фасаду: на базі обладнання – AMX.

  • Система управління освітленням вхідної групи магазину ROSHEN: на базі обладнання – AMX.

Нашою компанією було здійснено:

  • Проектування всіх систем.

  • Акустичні розрахунки.

  • Постачання всього обладнання.

  • Програмування всіх компонентів.

  • Створення унікального програмного інтерфейсу керування та контролю всіх компонентів мультимедійної системи.

  • Автоматизація та програмування шоу.

  • Комплексне керування проектом.

Після введення в експлуатацію всього мультимедійного комплексу між корпорацією ROSHEN і компанією SOUND HOUSE було укладено договір про сервісний супровід цього комплексу, що дозволило нам чітко вести статистику всіх несправностей, програмних збоїв та своєчасно реагувати на позаштатні ситуації. На момент написання цього звіту система пропрацювала 1,5 року в режимі 24/7/365 без жодного дня простою (!), що обумовлено якісними та правильними рішеннями на всіх етапах проектування, програмування та пусконалагодження.

bottom of page